Jak to funguje?
Služby jsou poskytovány na základě smlouvy s paušálním poplatkem, uzavírané minimálně na 6 měsíců, případně na dobu neurčitou. Paušální poplatek je hrazen každý měsíc, vždy na jeden měsíc předem. Výše paušálního poplatku se vypočítá podle rozsahu požadovaných služeb. (ceník).
Služby, které nejsou zahrnuty v paušálním poplatku, ale budou poskytovány pravidelně, jsou účtovány podle hodinové sazby nebo podle položkové sazby (účetnictví, evidence, půjčovna nářadí a vozidel…)
Služby poskytované jednorázově na základě vyžádání klienta, například zastupování při kontrole na Finančním úřadu, nebo na Úřadu práce, a jednorázové činnosti typu přípravy smluv, nebo jednání s obchodními partnery, se účtují na základě dohody podle hodinové sazby (ceník v příloze) a podle náročnosti přípravy.
Co za Vás vyřešíme?
Jsme vám stále k dispozici ke konzultacím o zákonech a předpisech platných v ČR a EU;
můžete využít prostor kanceláře pro jednání s vašimi klienty, včetně zázemí (kopírka, kuchyňka...);
budeme přebírat vaši poštu, včetně doporučené a objemných zásilek;
přidělíme vám vlastní telefonní číslo, náš telefonní operátor bude přijímat a vyřizovat hovory jménem vaší firmy;
pravidelná kontrola vaší datové schránky;
zastupování nebo doprovod při jednání s úřady, policií, celníky, místní samosprávou;
vyřizování elektronické pošty na vašich adresách, možnost využití naší personifikované emailové adresy;
příprava a úpravy smluv a dokumentů dle vašich potřeb, vedení evidence smluvních vztahů;
vedení dokumentace k vašim smlouvám, výkony, předávací protokoly, kontrolní zápisy, dodací listy, rozúčtování hodin;
zastupování při vyřizování stavebního povolení, povolení k provozu, registraci ochranných známek a patentů, záborů prostranství;
vedení agendy pohledávek, jejich úhrad, účtování penále;
vymáhání pohledávek, pojištění pohledávek;
agenda pojištění, včetně pojištění odpovědnosti, pojištění pohledávek a platební nevůle, pojištění majetku a zařízení, pojištění odpovědnosti za cizí (zapůjčenou) věc atd…;
vyřizování dokladů pro víza, povolení k pobytu, zdravotní pojištění;
zastupování nebo doprovod při jednání s klienty;
příprava a kontrola dokladů pro účetnictví;
vedení účetnictví s pojištěním odpovědnosti za naše chyby;
možnost odkladu podání daňových přiznání a provedení auditu;
substituce ve smluvním vztahu;
asistence při přeshraničním působení, když získáte zakázku v Německu, na Slovensku, v Polsku;
odvoz a likvidace odpadů, včetně nebezpečných.
Navíc Vám můžeme nabídnout?
Prezentace
Zajistíme vám kompletní prezentaci na sociálních sítích včetně aktivního marketingu.
Orientace v podnikatelském prostředí
Pomůžeme vám získávat dotace, daňové úlevy.
Informovanost
Budeme vás pravidelně informovat o změnách v zákonech a předpisech.
Vyhledávání zakázek
Budeme pro vás vyhledávat zakázky na portálech veřejné správy.
Zpracování podkladů
zpracujeme podklady pro účast ve výběrových řízeních.
Cenové srovnání
Dodávky stavebního a instalačního materiálu, nářadí, spotřebního materiálu, oděvů a bezpečnostních pomůcek atd... za zvýhodněné ceny.
Možnosti pro Vaše podnikání
Možnost využití krátkodobých zápůjček (na dobu realizace zakázek) nářadí, automobilů, strojů.
Pojištění
Zajistíme vám kompletní pojištění, včetně zastupování při vyřizování pojistných událostí a nároků.
Bankovní sektor
Zajistíme vám financování vaší činnosti z bankovního sektoru, nebo pomocí finančních nástrojů na finančních trzích EU.
Finanční sektor
Zajistíme také financování vašich developerských, rozvojových a inovačních projektů.
Ostatní zdroje financování
Vyřídíme pro vás leasing, faktoring, kontokorent.
Administrativa
Pomůžeme vám s administrativou celého procesu podnikání, od založení společnosti, přes získání potřebných registrací, povolení a licencí, až po ukončení činnosti fůzí nebo likvidací společnosti.